fredag 11. mai 2012

Groovin' the Moo!!!

Om noen timer er det avreise til Canberra hvor vi skal på festivalen Groovin' the Moo i morgen.
Det er en festival med mange australske artister som varer fra morgen til kveld søndag 13. Mai!

I dag er det som sagt avreise til Canberra hvor vi skal bo på motell to netter for å så kjøre ned igjen hit på mandag... so betyr at jeg går glipp av skole. -huff så leit... hehe

Så nå er alt pakket og klart, alle tekniske dupeditter er oppladet og jeg er klar for avreise. Det eneste er at jeg holder på å bli syk! det absolutt verste tidspunktet å bli syk på... i den anledning har jeg pakket med ekstra varme klær, for tro det eller ei, det er meldt snø i canberra på mandag!!! Ibux og paracet er også pakket med, og så krysser jeg fingrene for at jeg ikke er syk i morgen og at alt blir like bra som forventet!

"line-up" for morgendagens begivenheter. Jeg skal blandt annet se Matt Corby, 360, Kimbra og Hilltop Hoods!

JEG GLEDER MEG!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar