mandag 6. juni 2011

Venter på svar...

Som EF (byrået jeg reiser med) anbefalte, tok jeg kontakt med vertsfamilien med en gang jeg fikk vite hvem det var. Oppdatert på datamaskinfronten (heldigvis) svarte de ganske umiddelbart, og vi hadde litt kommunikasjon. Men så sa det stopp. Slutten på min siste mail var "Hoping to hear from you soon, and if you have any questions about me or Norway, I will tell you everything you need to know:)"


Oppfordrer ikke det til respons, så vet ikke jeg...

Det er ikke så lett det her. Å få en ny familie som bor på andre siden av jorden, som du skal bo med et helt år, men ikke klarer å kontakt med via mail en gang...

What to do?!


-Runa

2 kommentarer:

  1. slapp off...spis some funny brownies and sjill

    SvarSlett
  2. Det går nok helt fint! :) Enkelte har bare ikke tid til å sette seg ned og svare på mail. De prioriterer vel å ligge på stranden og sole seg i vamen, akkurat som du kommer til å gjøre når du kommer ned dit! :)

    SvarSlett