søndag 7. august 2011

Litt uflaks skal man ha...


For noen dager siden våknet jeg opp og merket at kjeven hadde låst seg. Jeg kan ikke åpne munnen min mer enn at jeg har en centimeter åpning mellom tennene. Jeg tenkte at det kom til å gå over like fort som det kom, men det har det altså ikke gjort. Så i skrivende stund sitter jeg på sykehuset og venter på å få se hva som må gjøres for å fikse problemet! 

Jeg har nemlig problemer med å spise ettersom jeg ikke får maten inn i munnen dersom den ikke er delt opp i bitte små biter. Så jeg håper problemet blir fikset så snart som mulig, og at det ikke er noe alvorlig som har skjedd.



4 timer senere....

Det er ingenting alvorlig med kjeven, og jeg trenger bare å være pillemisbruker i en til to uker, og så går det forhåpentligvis over! Jeg skal spise 6 piller forskjellige smertestillende om dagen for å få løst opp i musklaturen rundt kjeven, bare spise myk mat eller suppe, og prøve å slappe av i kjeven. Så om dette virker kan jeg spise normalt igjen om under to uker.

Gleder meg!

1 kommentar:

  1. åå, så irriterendes da! og veldig typisk...
    men det var bra at det ikke er noe alvorlig som har skjedd.
    God bedring <3

    SvarSlett