fredag 2. desember 2011

Kambodsja!

I morgen starter ferden mot Kambodsja som starter med en 8 timers biltur til melbourne hvor vimtar flyet fra. det har vørt mye forberedelser som å tjene penger for å gi til de fattige barna der borte, ta vaksiner og selvfølgelig, vaske klær og pakke.

Vi har tjent et par 1000 dollar som skal bruker til skolegang og medisiner til de mindre heldige som vi skal besøke den første uken. Andre uken skal vi være turister og besøke templene.

Vi er 5 elever og 3 lærere som skal på denne turen og jeg gleder meg utrolig mye! Jeg har sett frem til dette i flere måneder, og klokken 1.00 på søndag sitter vi på flyet. Som jeg gleder meg!

Vi skal være der borte i 2 uker og det kommer til å bli en fantastisk og lærerik opplevelse. Vi må skrive dagbok hver eneste dag, så når jeg kommer hjem skal alt innpå bloggen. Bilder kommer også!

Nå er jeg nesten ferdig pakket, og det er ikke så mye annet å gjøre enn å få en god natts søvn sånn at jeg er klar for morgendagen. Hurra!

Nytt innlegg om ca. 2 uker, når jeg kommer "hjem igjen", hehe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar