fredag 22. juli 2011

Shopping gjør alt bedre


Har hatt litt hjemlengsel de siste dagene, noe som kanskje er litt forståelig... Skoledagene (de to jeg har hatt) har vært lange, sammen med resten av dagene jeg har vært her egentlig... har bare vært her i 6 dager, men føles som om jeg har vært her kjempelenge! Og friker fortsatt litt ut av tanken om at jeg skal være her et helt år...
Nye sko, ny pysj, hårspray, etc!
Men i dag tok vi fri fra skolen og dro på shopping i stedet- meg, vertsmoren min og vertssøsteren min. Det var kjempekjekt, og gjorde dagen mye bedre. Etterpå dro jeg på kino med noen fra skolen, så jeg har fått tankene over på noe annet enn venner og familie hjemme i Norge i dag. Så det blir bedre og bedre for hver dag som går. Heldigvis!

Herlige tøfler for kalde "vinterdager"...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar