fredag 28. oktober 2011

Lenge siden sist...

Det er en stund siden jeg har blogget naa, men har vaert fullt opptatt med daglige rutiner som skole, lekser, husarbeid osv. Saa det har altsaa ikke skjedd saa veldig mye spennende og nytt, men i gaar var det bursdagen til Leena. Derfor hadde vi med oss et par jenter hjem fra skolen og inviterte omraaderepresentantene vaares paa besok for aa spise masse god mat og kaker.

Tidligere paa dagen, paa skolen, hadde vi iskake med oreo og sjokoladebiter, og paa kvelden grillet vi lammekoteletter og polser etterfulgt av fruktsalat, muffins og sjokoladekake. Som alltid ble det litt rester, saa i dag ble det muffins og kake til lunsj.

Etter skolen i dag dro jeg til omraaderepresentantene mine for jeg skal vaere her i helgen siden vertsfamilien min skal ha et familietreff i Sydney. Jeg synes ikke det er verdt aa sitte 13-14 timer i bil tilsammen for aa treffe tremenningene til vertsfamilien min, saa jeg valgte aa bli "hjemme". I dag dro vi paa restaurant for aa spise middag, og i morgen skal vi paa stranden hvis det blir fint vaer, saa jeg krysser fingrene for det!

(Bilder kommer senere)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar