søndag 16. oktober 2011

Lakes Entrance

 Som sagt dro vi på en liten overnattingstur 3.5 timer sør for hvor jeg bor. Det var en koselig liten bygd, og en dag var mer enn nok til å utforske alt. Det var en del turistbutikker som vi gikk innom, og de hadde selvfølgelig mc donalds der, så vi måtte innom for å kjøpe en is. Når vi hadde sett gjennom alle butikkene og sett stranden var det ikke så mye mer å gjøre enn å spille minigolf. Vi spilte en runde, og JEG vant! Hurra!
I dag er det også vertsmoren min sin bursdag, men vi gjorde ikke så mye annet ut av det enn å gi henne gaver og spise kake. Det var veldig koselig, og kaken var god, så det var egentlig ganske vellykket sånn sett.

I morgen er det skole igjen, og det er bare 7 uker til jeg drar til kambodsja. I den anledning skal jeg til legen etter skolen i morgen for å ta hepatitt B vaksine. Ønsk meg lykke til! Den kan bli litt smertefullt...
Vinneren av minigolf. Jeg har funnet mitt talent!
Veien fra stranden og inn til "Byen"
Litt av den 90 km lange "sjøen" med strandsone hele veien

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar