torsdag 20. oktober 2011

Sommer!

...Ikke helt, men det føltes som om det var sommer i dag! Jeg hadde fri fra skolen, noe som var bra både på grunn av at det er fri, og på grunn av at jeg har følt meg litt syk på grunn av vaksinene. Jeg sto opp og så noen episoder av greys anatomy før jeg gikk ut til bassengområdet for å slikke litt sol. Jeg hadde egebtlig tenkt til å gjøre matte, så intensjonen var god, men jeg endte opp med å lese fordi jeg ikke følte meg frisk nok til å anstrenge hjernen, så jeg prøver igjen en annen dag nårmjeg føler meg frisk.

Da jeg lå ute og solte meg dukket plutselig Rod og Clemens opp og vi kjørte først til postkontoret hvor vi plukket opp en pakka fra mamma med klær, sko og aalgrehns biler og sjokolade! Derretter kjørte vi for å se på flere strender, men nå er jeg helt utkjørt, for jeg brukte opp den lille energien jeg hadde med å gå fra bilen til stranden (vi måtte klatre opp noen klipper og litt sånn). Men det var verdt det fordi været var fantastisk, det var passe varmt og jeg fikk tatt noen fine bilder.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar