lørdag 19. november 2011

Camping!

I morgen drar jeg paa camping med gymklassen. Vi skal vaere borte i 3 dager, og skal derfor sove i telt 2 netter. Vi maa baere med oss all mat, drikke, soveposer, klaer osv saann at vi er klar til aa mote alle utfordringer vi kommer over. Sekken er desverre ikke saa stor, saa jeg har brukt mye tid paa aa faa plass til alt, men jeg tror nok jeg klarer det til slutt. Saa vidt ihvertfall.

Forste dagen bllir det gourmetmaaltid fordi vi kan ta med oss frossent kjott som vil bli tint til vi skal spise det, men etter det blir det nudler og posesuppe, men vi skal nok klare det. Kvikklunsj er selvfolgelig med paa tur, saan som den skal vaere hvis man er en ordentlig nordmann + marshmellows og kjeks som horer til naar man skal grille. Vi har med litt sundt ogsaa; poteter, mais, epler og appelsiner.

paa turen skal vi gaa ca. 2 timer hver dag for vi setter opp telt der vi skal slaa leir. Vi skal slaa leir paa strender, saa forhaapettnligvis blit vaeret bra saann at vi kan bade, men for oyeblikket ser det morkt ut. Det er meldt ca. 20 grader og regn hver dag. Men som vi sier i norge; det finnes ikke daarlig vaer, men bare daarlige klaer! Saa jeg stiller i morgen med godt mot, og ser frem til en opplevelse litt utenom det vanlige. Jeg skal ogsaa prove aa ta masse bilder saann at dere faar en liten smakebit ogsaa.

Det eneste jeg gruer meg til er at i australia har de farlige edderkopper og slanger, i tillegg til mange andre ekle krypdyr. Forhaapentligvis kravler de inn i teltet til noen som kanskje fortjener det, men forhaapentligvis finner de ikke veien til mitt telt!

Jeg gleder meg masse, og innlegg om turen kommer paa onsdag eller torsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar