tirsdag 15. november 2011

Skole og lekser

Her i australia har vi 4 terminer i et år. På grunn av dette har vi nesten ingen lelser i begynnelsen av terminen, men de siste 4-5 ukene får vi lekser og innleveringer i alle fagene + prøver. Så nå har jeg prøve i kunst i morgen, campingtur mandag til onsdag neste uke, noe jeg må forberede meg mye til, engelsk fremføring + matteprøve om en og en halv uke. Jeg må også levere en innlevering i historie, marine studies og to innleveringer i engelsk før jeg drar til kambodsja om to og en halv uke. Så det er mye å gjøre og mye å glede seg til!

I dag har vi også fått academy reports fra skolen, der vi får en ranking f.eks, nummer 7 av 24 i et fag, pluss eksamenskarakter, kommentar og hvilke områder som er bra og hvilke som vør forbedres. Rankingen min har vært middels i alle klassene, så jeg er en helt gjennomsnittlig student. Men jeg fikk ikke ranking i matte, så jeg må innrømme at jeg ikke vet hvor jeg ligger, og jeg gruer meg til matteprøven! Jeg får vel bare prøve å øve så mye jeg kan!

Ellers skal jeg til legen i morgen for å ta en vaksine før jeg drar til Michelle for å sove over hos henne. Vi har nemlig fri på torsdag og skal derfor handle inn all mat og utstyr vi trenger til turen sånn at vi er fullstendig forberedt.

Høydepunktet i dag var pakken fra mamma som dukket opp i postkassen. Det var et kjempekoselig kort, kempefine øredobber og to plater med sjokolade + en pose med kvikklunsj. Det er kjempekoselig å få post, så tusen takk mamma!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar