fredag 26. august 2011

Følelsesmessig berg og dalbane...

Dagen i dag startet som vanlig... våknet opp og hatet vekkerklokken fordi jeg egentlig bare ville sove. Men jeg sto opp, gikk på bussen, og hjemlengselen som jeg har hatt et par dager kom styrtende tilbake. Jeg har hatt litt hjemlengsel de siste dagene og har hatt mest lyst til å dra hjem. Jeg tror jeg har sett for meg at året bare plutselig skulle være over og at jeg skulle komme hjem igjen med en gang.


Men sånn er det altså ikke. For her sitter jeg, etter nesten 6 uker, føler at jeg har vært her i en evighet allerede, og tenker på all den tiden jeg har igjen. Det er en liten følelsesmessig berg og dalbane som jeg håper forsvinner, for det er veldig slitsomt å gå rundt å tenke på når jeg skal hjem når jeg nettop er kommet. Men jeg prøver å få tiden til å gå for å få tankene over på noe annet for øyeblikket, så jeg dro på kino i dag for å se filmen "Friends with benefits". Det var en ordentlig jentefilm, men jeg tror jeg trengte det. Det var veldig fint å få tankene over på noe annet en stund, og det gjorde livet litt bedre! Så nå sitter jeg hjemme i sofaen, trøtt og sliten etter en lang dag, og glad for at hjemlengselen er noe mindre enn før.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar