onsdag 1. juni 2011

Det nærmer seg...

Turen nærmer seg med stormskritt. Jeg drar allerede om to måneder, og det føles ikke lenge siden jeg satt og fylte ut søknadsskjemaet i September/Oktober i fjor. Tiden går fort og jeg gleder meg, men jeg vil allikevel prøve å nyte tiden jeg har her hjemme før jeg drar av gårde.

Men det er først nå det har begynt å gå opp for meg hva jeg virkelig har begitt meg ut på...

Jeg skal jo faktisk være borte et helt år! Helt alene uten noen kjente mennesker og så langt unna Norge som mulig. Så det er jo ikke muligheter for å ta en svipptur hjemom når jeg får hjemlengsel heller, hehe...

Men bare tiden vil vise hvordan oppholdet vil være, og jeg må si at jeg er like spent som unger er på julaften når de venter på å få åpne julegavene sine!



-Runa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar