onsdag 8. juni 2011

Enda en mail...

Siden jeg ikke fikk noe svar på den forrige mailen jeg sendte, har jeg sendt en ny. Jeg lurer nemlig på hvordan været er der borte, hvordan jeg skal kle meg, hva jeg trenger å pakke med meg osv.

Jeg skal jo tross alt være der i et år, så det er lurt å være så godt forberedt som mulig.

Jeg kommer ned dit om "vinteren". Da er det antakeligvis mellom 15 og 20 grader, så jeg kan ikke klage. Og rundt juletider har vi to måneders sommerferie for å nyte sommervarmen; da er det antakeligvis myyye varmere!

Men, jeg har desverre hørt rykter om at de har en regntid i løpet av året, og et skisenter kun 2 timer fra der jeg bor, så jeg må tydeligvis være forberedt på alt!

Jeg må også ha en skoleuniform som skal brukes en del. Når det gjelder den, hadde jeg forestilt meg noe sånt som de bruker i Home and Away, eller filmer og sånne ting. Men der tok jeg visst feil...

Et random bilde fra nettsiden til skolen...


Det er sånne klær jeg skal gå med på skolen det neste året.

Og vips, der forsvant ideen om foldeskjørt, hvite skjorter og slips...









-Runa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar