torsdag 9. juni 2011

gaver?




Så snill som jeg er, har jeg tenkt til å kjøpe noe fint til vertsfamilien jeg skal bo hos. Det er uendelig utvalg av hva man kan kjøpe, men, så "kreativ" som jeg er, så skal jeg kjøpe med meg noe som er typisk Norsk.

Melkesjokolade fra freia ville antakeligvis ha vært en sikker vinner, men desverre... Hvis du har sett på grensevakten fra Australia, har du nok lagt merke til at de er ganske så streng. Så jeg vil ikke kjøpe med meg masse god sjokolade, ta sjansen på at den blir tatt fra meg, og dukke opp tomhendt. For førsteinntrykket er det viktigste, og da er det jo greit å ha med seg noe jeg kan sjarmere de med, og vise hvilken flott jente jeg er^^





Men en ostehøvel, Norges kanskje eneste fantastiske oppfinnelse, vil kanskje slå godt ann i et moderne hjem. Men kanskje en bok om Norge, eller en kokebok om Norsk mat vil slå bedre ann?




Vi får vel bare vente å se hva jeg finner. For jeg må vel kunne finne noe?



-Runa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar