torsdag 15. september 2011

En smak av ferie

I går hadde jeg som sagt fri, og vi dro til Tathra (der jeg egentlig skulle bo) for å spise lunsj og dra på stranden. Det var en fantastisk strand med både muligheter til surfing og padling i tillegg til bading og camping. Alt på ett sted, og det var ingen der utenom oss. Det var meg, Leena, områderepresentantene mine, en venn av dem og sønnen hans. De er skikkelige friluftsmennesker og drar ofte på camping og sånt, så de har lovet å dra oss med på noen turer. Så det ser jeg frem til.

Etter vi hadde vært på stranden dro vi hjem til de (vennene til områderepresentantene mine) for å se området de bodde i. Huset deres brant ned i Mars i år, så de holder på å bygge nytt, og de har bodde i en 'double decker' buss før det nye huset var beboelig. Den står nå i hagen, og vi kan komme å sove over der når vi ønsker. Bilde skal jeg ta neste gang, for det er en utrolig sjarmerende buss! Og så har de en del dyr, siden de også bor på landet; blandt annet en fulg som er blitt bestevennen min nå.


På kvelden dro vi tilbake til huset til områderepresentantene mine for å spise pizza, og sove over der til i dag. Og når vi våknet i dag morges fikk vi ferskpresset juice i tillegg til frokostblanding som vi spiste på terassen. Jeg hadde skikkelig sydenfølelse! Og det var en deilig start på dagen før vi ble kjørt til skolen og jeg måtte ta eksamenen min... Men det gidd heldigvis greit, og jeg har bare en dag igjen på skolen (siste eksamen) før 3 uker med ferie. Så siste skoledagen min er på mandag, og dagen skal startes med et lite kurs i surfing hvis været og bølgene tillater det. Gleder meg!


Litt av stranden
LIVET!
NAM!

Kjempefornøyd!



Meg, Jim og Leena

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar