fredag 9. september 2011

Tiden flyr av gårde!

... eller bare føles det som om den gjør det?

I dag har jeg nådd en liten milepæl. Jeg har bodd på andre siden av kloden i 8 uker- 8 uker borte fra venner og familie. Når jeg ser tilbake på det virker det som om tiden har flydd av gårde! Men igjen, når jeg tenker på det har det egentlig ikke gått så veldig fort. Den første uken virket det som om tiden sto stille, og etter to uker føltes det som om jeg hadde vært her i evigheter allerede! Og nå sitter jeg her, etter to hele måneder i Australia og lurer på hvor tiden har blitt av.

Jeg er litt spent på hvordan det føles etter å ha vært her i et helt år; om jeg sitter igjen med intrykk, minner, opplevelser for livet og føler at jeg er klar for å komme hjem eller vil jeg føle at tiden har flydd fra meg, og jeg ikke vet hvor året ble av?

På grunn av dette har jeg bestemt meg for at jeg må gjøre noe for å ta vare på de stundene, inntrykkene og opplevelsene jeg får når jeg er her. Derfor må jeg bli flinkere å ta bilder sånn at jeg kan lime de inn i scrapbooken jeg har kjøpt. På denne måten kan jeg se tilbake på året herfra og bla i en bok med opplevelser og minner fra første til siste side.





Scrapbookingen begynner i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar