søndag 18. september 2011

Nethercote falls

I dag dro jeg på søndagspiknik med familien min og områderepresentantene mine til nethercote falls. Vi pakket med oss salater, brød, muffins, sjokolade, frukt og brus og var klar for piknik. Nethercote falls er et lite vannfall med små 'øyer'av sten rundt i vannet, og muligheter for å svømme, sole seg og ha piknik. Været var passe varmt og solen skinte, så meg og Leena bestemte oss for å gå ned litt tidligere enn de andre sånn at vi fikk tid til å bade Men det var litt for kaldt for meg... Men jeg må bare presisere at vi gikk både opp og ned mens de andre kjørte, og den første oppoverbakken (på vei hjem) etter noe som føltes som 100 trappetrinn var utrolig bratt. Så jeg var helt utkjørt når jeg kom hjem. Men det var en utrolig deilig, avslappende (bortsett fra den forferdelige oppoverbakken) og ikke minst koselig dag! Men nå lå jeg desverre ødelegge det som har vært en utrolig fin dag med å forberede meg til min siste(!) eksamen som jeg har i morgen. Men etter det er det heldigvis ferie. Gleder meg!

Vertsmor, Leena og områdereptresentant + masse god mat

Et blinkskudd av meg og den andre områderepresentanten

Hunden vår Bailey

Vanfallet og "badeområdet"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar