lørdag 24. september 2011

Tathra Beach

På torsdag dro vi til Tathra, igjen, for å dra på stranden før vi dro for å feire bursdagen til den tyske utvekslingsstudenten. Vi solte oss i et par timer på stranden, spiste lusnj og dro inn til Bega for å kjøpe bursdagsgave til Clemens. Etter bursdagsbesøket sov vi over hos vertsfamilien hans og dro for å surfe dagen etterpå! Det var kjempegøy, men mye vanskeligere enn det ser ut som. Vannet var kjempekaldt og jeg klarte ikke å stå oppreist i mer enn et par sekunder før jeg falt av. Men jeg har e hel sommer foran meg, og da blir det lange dager på stranden, så jeg har mer enn nok tid til å lære meg å surfe!
Tathra Beach
Clemens, Meg, Leena og Michelle
Gjør meg klar til å hoppe/falle av
En herlig strand uten andre mennesker!
Sol og sommer... Elsker det!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar